A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Красилівська міська об'єднана територіальна громада
Красилівська міська рада Хмельницької області

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ щодо проекту рішення виконавчого комітету Красилівської міської ради „Про затвердження норм споживання питної води для фізичних та юридичних осіб, які користуються послугами Красилівського ПВКГ, на 2020-2022 роки”

Дата: 17.12.2019 16:50
Кількість переглядів: 30

   Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз), розроблений на виконання та з дотримання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року №1160-ІV, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Красилівської міської  ради «Про затвердження  норм водопостачання  та водовідведення для фізичних та юридичних осіб, які надаються Красилівським ПВКГ, на 2020-2022 роки”.

І.Визначення проблеми :

З метою виконання ст. 13, 29 Закону України « Про питну воду та питне водопостачання » та п. 3 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та відповідно до Постанови КМУ від 25.08.2004 р № 1107 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання» потрібно встановити  норми водоспоживання  у зв’язку із закінченням терміну дії рішення  виконавчого комітету Красилівської міської ради від 11.04.2017 № 639. 

  Приведені  в проекті рішення нормативи  водопостачання збалансовані з плановою подачею води і реалізацією її споживачам та  відповідають співвідношенням споживання послуг з централізованого постачання води встановленим ДБН 2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація».

Основні групи на які проблема справляє вплив :

Групи

так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

 

+

Суб’єкти господарювання

+

 

 

II. Цілі державного регулювання

Цілями регулювання є:

-  встановлення норм водопостачання та водовідведення для споживачів, які користуються послугами  Красилівського ПВКГ  на наступні 3 роки;

 - дотримання та виконання стандартів, нормативів, норм, порядків та правил по   кількості і якості зазначених послуг;

-  виконання Закону України «Про житлово – комунальні послуги»;

-  виконання Закону України « Про питну воду та питне водопостачання»;

- правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної води і       водовідведення

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1. залишення існуючої на даний момент без змін, норми водовідведення та водопостачання

  • Оскільки термін використання затверджених норм закінчується у 2019р. у зв’язку із цим починаючи з 2020 р. не забезпечується повною мірою обґрунтованого нарахування оплати за надані послуги водопостачання і водовідведення для населення та іншим споживачам.

2. Прийняття змін до регуляторного акту

  • Прийняття змін до регуляторного акту шляхом затвердження норм нарахування на  водопостачання та водовідведення для юридичних та фізичних осіб дозволить досягнути цілі якісного державного регулювання.

 

2 Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей :

а) Оцінка впливу на сферу інтересів держави :

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

не передбачаються

відсутні

Альтернатива 2

не передбачаються

відсутні

 

б) Оцінка впливу на сферу інтересів громадян  :

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

не передбачаються

відсутні

Альтернатива 2

Впорядкування обліку послуг з водопостачання та водовідведення за відсутності лічильників

Споживачі

783 чол – водопостачання

400 чол -  водовідведення

 

в) Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання :

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

не передбачаються

відсутні

Альтернатива 2

не передбачаються

відсутні

 

 Видатки на одного об’єкта господарювання  внаслідок дії регуляторного акту (Альтернатива 2)

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

не передбачаються

відсутні

Альтернатива 2

не передбачаються

відсутні

               

 

Централізоване водопостачання (населення)

 

Витрати

За перший рік

1

Обстеження об’єктів господарювання при   відсутності засобів обліку

на наявність сантехнічних пристроїв та умов використання води

26,7 тис.грн

2

Кількість об’єктів господарювання на яких буде поширено регулювання

783

 

 Централізоване водовідведення (населення)

 

Витрати

За перший рік

1

Обстеження об’єктів господарювання при відсутності засобів обліку

на наявність сантехнічних пристроїв та умов використання водовідведення

13,7 тис.грн.

2

Кількість об’єктів господарювання на яких буде поширено регулювання

400

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі

щодо присвоєння відповідного бала

1. залишення існуючої на даний момент без змін, норми водовідведення та водопостачання

1

Проблема не буде вирішена, важливі аспекти вирішені не будуть

2. Прийняття змін до регуляторного акту

4

Усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

1. залишення існуючої на даний момент без змін, норми водовідведення та водопостачання

забезпечення справедливого нарахування норм витрат водопостачання та водовідведення

Зміни в законодавстві

2. Прийняття змін до регуляторного акту

 

Х

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

         Механізмом розв’язання проблеми є прийняття запропонованого рішення виконавчого комітету «Про затвердження норм споживання питної води для фізичних та юридичних осіб, які користуються послугами Красилівського ПВКГ, на 2020-2022 роки», проведення інформування громадськості через засоби масової інформації щодо запропонованого регуляторного акта та врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

        У разі прийняття регуляторного акту будуть реалізовані повноваження надані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про житлово – комунальні послуги» ст.. 13, 29 Закону України « Про питну воду та питне водопостачання »,  п. 3 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та  Постанови КМУ від 25.08.2004 р № 1107 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання».

-  Впровадження такого рішення не потребує додаткових витрат з місцевого бюджету.

Розробка рішення здійснюється за принципами:

-  законності;

-  гласності (відкритості, прозорості, загальнодоступності)

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

          Рішення є регуляторним нормативно - правовим актом, який діє у 2020-2022 роках.  Може переглядатися після закінчення терміну, або в разі зміни законодавства та з об’єктивних причин.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

         Прогнозовані показники запровадження даного регуляторного акту  забезпечить:

- збільшення кількості споживачів послуг, облік води у яких ведеться за встановленими засобами обліку води.

-  відшкодування витрат води Красилівському ПВКГ, яке зазнає втрат в результаті недбалого ставлення окремих споживачів до своїх обов’язків щодо користування послугами водопостачання та водовідведення;

- посилення контролю виконавця послуг та споживачів за технічним станом водопровідного та  каналізаційного обладнання, які ними використовуються та їм належать;

- сприяння раціонального використання води, впорядкування відносин, що виникають між споживачами послуг та виконавцем послуг.

  Дія цього рішення поширюється на фізичних осіб, юридичних осіб, фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, установ та організацій, які користуються послугами Красилівського ПВКГ.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності  цього регуляторного акта та проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження результативності рішення буде здійснене через рік, після набрання його чинності.           

Метод: статистичний.

Вид даних : статистичні.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь